woensdag 20 april 2011

Nou vooruit dan

Hahahha, wat een leuke titel he, het spreekt tot de verbeelding. Wat gaat er vooruit, wie gaat er vooruit, hoe gaan we vooruit. Allemaal woordspelingen op een blogje dat ik net las. Daar werd mij medegedeeld, dat je gemiddeld 1 keer per week moet bloggen. De betreffende persoon heeft op dit moment niet zo veel voorhanden, nouja, het planten van voorjaarsbloeiers in de potten. Dat is waarschijnlijk niet handig, omdat het nog geen IJsheiligen is geweest (15 mei). Zij beweerd, dat ze iedere dag even kijkt wie er heeft gepubliceerd. Dus eigenlijk is dit blogje voor haar. Het zou toch sneu zijn als ze voor niks het schootklappertje opstart.

Verder maken wij niet zo veel mee. De campong loopt vol met jolige Spanjolen, die losgelaten zijn voor de Semana Santa oftewel de Heilige Week.(pasen). Wij maken ons dus op voor een paar rumoerige dagen en nachten.

Zalig Pasen ( en bedankt voor die bloemen)

1 opmerking:

Smitsky zei

Hehe! Dat werd ook wel tijd ja, dat loggen.... Dat ik je regelmatig even spreek op facebook doet er niet toe... hihi

maarruh, pampusgras is ook gemilimeterd dus, iets meer gedaan dan alleen plantjes in potjes proppen. En nu moet ik opschieten, want ik moet nog pakjes wegbrengen en eten bij moeke... ;)