donderdag 12 mei 2011

Bang???????? Welnee



Gisteravond kwam de overbuurvrouw een beetje overstuur binnenvallen in onze voortent. Of we al wisten dat er een aardbeving was geweest. Nee dus. Wel hadden we tijdens het eten wat geschud gevoeld, maar dat zou ook suggestie kunnen zijn geweest. Voor we het een naam hadden kunnen geven was het al voorbij. Maar het was dus geen suggestie. Een goede 100 kilometer bij ons vandaan is er dus best een zware aardbeving geweest. Veel schade en tot nu toe 9 doden te betreuren.
Op faceboek kwam de vraag al binnen of ik naast mijn stoel was gaan zitten, maar alle gein ten spijt, was het wel waar.
Op de vraag of we nu bang geworden waren, is het antwoord NEE

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Nou gelukkig maar! Evengoed vind ik het wel een eng idee dat jullie daar zo allemachtig dichtbij zitten.. Niet bang voor meer schokken dan?

Anoniem zei

Nou, ik weet wel dat ik Moat niet meer geloof als hij zegt dat het een zware vrachtwagen is die langs komt rijden.

xxxx Zustertjen

lillian zei

Gelukkig maar, niks met jullie aan de hand. xxx