vrijdag 9 september 2011

FF Zeiken



We zijn er bijna weer. Op ons eigen plekkie, bedoel ik. Afgelopen week hebben we allerlei kleine klusjes en reparaties uitgevoerd, omdat de stomkoppen hier op de camping een foutje hadden gemaakt. Wats geburt??????

Afgelopen maandag kregen we een telefoontje van de camping met het bericht, dat er een man met onze caravan zich aan de poort meldde. Ik zei, dat is mooi, wij zitten nu bij Valencia, dus kunnen we mooi in ons eigen bed slapen vannacht.
Nee, zegt die knakker van de camping, uw plaats is bezet tot 10 september, want in onze computer staat dat u pas de 15de komt, DUHHHHHHH.
We komen al die jaren al rond 1 september en reserveren ook altijd vanaf 1 september.
MAARRRRRRRR, Moat, die goeie gozer, had uit medeleven met "onze" camping de datum laten veranderen van 1 naar 5 september zodat de camping, "onze" plek nog een weekend zou kunnen verhuren, daar wij altijd in het weekend rijden. Die muts die dat heeft genoteerd in de computer, heeft dus vergeten het 1tj te veranderen in een 5 en heeft er dus een 5 achter geplakt. DE DOOS.

De aardige Engelse mensen die nu nog op onze plek staan,kunnen er dus echt niets aan doen, maar iedereen hier is in rep en roer, dat de camping deze fout niet ten gunste van ons heeft veranderd. Nu moeten we tot morgenmiddag 12 uur wachten totdat we eindelijk kunnen beginnen met opbouwen. Kan je je voorstellen hoe wij ons voelen. Alle kleding in de aanhanger, alle korte broeken en hemdjes natuurlijk onderop. Badpakken ook ingepakt. In het kastje in de caravan heb ik er nog 1 uit mijn (nog) dikkere periode gevonden, dus nu loop ik met zwabber tieten in een veel te groot badpak, hahahahaha, ik blijf maar mooi in de schaduw.En dat allemaal bij 40 graden, wat maken we ons eigenlijk druk,morgen weer een nieuwe hete dag.ENNNNNN als compensatie hoeven we deze week niet te betalen

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Ojee, zie het al voor me..... Is trouwens wel het minste wat hij kan doen, die week minder huur.. Maarruh, jullie hebben het dus 40 graden. Thees... Xx

lillian zei

Schatje, wat maak je je druk. Jullie hebben nog 10 maanden om uit te rusten voor jullie weer naar het hectische Nederland komen. Relax en denk aan ons in het stormachtige Noordwijk. De dakpannen vliegen ons om de oren! xxx