dinsdag 29 november 2011

Zwemmen, lopen, fietsen BAHHHHHHHHHHHHHH

Gisteren hebben Tjitsche en ik de hele dag gordijnen genaaid voor de nieuwe stahut in Nederland en ben ik dus niet wezen lopen. Vandaag moest dat ingehaald worden.
Vanmorgen om 9 uur lag ik met Ina in het zwembad en was om 10 uur weer thuis. Snel de stofzuiger door de tent geslingerd, want daar lagen nog allemaal draadjes en afval stukjes. Om 11 uur, toen ik net mijn stoel buiten had gezet om te gaan breien, kwam Tjitsche om te vragen of ik de katjes nog ging voeren. Okee, geen probleem, stappen we even op de fiets, (zei ik met mijn grote bek). Zo gezegd, zo gedaan, onderweg vroeg ze naar het hobby winkeltje in Rojales, of we daar ook niet even naartoe konden fietsen, Natuurlijk kan dat, jij hebt tenslotte ook heel veel voor mij gedaan.
Dus nu, na 18 kilometer fietsen heb ik een zere kont, dat mag enige naam hebben. Het hobbywinkeltje was leuk, niet echt goedkoop, maar we hebben het nodige kunnen kopen.

Eeerlijkheidshalve moet ik ook vermelden, dat we daarna heerlijk op een terrasje hebben gegeten en iets gedronken.
Mooie dag gehad, ik zie wel hoe het morgen met de bips gaat

1 opmerking:

lillian zei

Hallo hallo, hoe is het daar? Nog steeds goed weer? Zo te lezen heel erg druk met van alles en nog wat. Je moet het niet te gek maken met dat bewegen, gelukkig heb je het weer helemaal goed gemaakt met een terrasje. Bips flink in laten smeren door Ted vanavond komt het helemaal goed. Dikke kus van ons allemaal. xxx.