zondag 6 mei 2012

Benidorm



Gisteren weer eens ouderwets een dagje uit geweest. Moat mocht voor zijn oud militairen vereniging naar Benidorm. Ik was al jaren niet meer in Benidorm geweest en had een afspraak van vorige week om naar Frans Bauer te gaan gemist. Dit overigens door de schuld van Fransje, hij had longontsteking en kwam dus niet. Jammer maar helaas.
Maar goed, terug naar gisteren. Met Moat in de auto gestapt en om half 3 waren we bij Annie en Max. Lekker een kopje koffie gedronken en daarna zijn de mannen naar de bijeenkomst gegaan en zijn Annie en ik op de bus richting Benidorm gestapt.
Uitgestapt aan de grote winkelstraat om shag te scoren, wat overigens niet gelukt is. De "tabacco" die ik zocht was er niet meer.

Heerlijk door de straatjes gelopen en 2 jurkjes gescoord, jeetje, wat is het hier toch goedkoop. Daarna heeft Annie mij "oud Benidorm" laten zien. Ik was er nog nooit geweest. Wat een leuke lieve straatjes, de Spaanse dametjes op leeftijd helemaal in de zondagse kleertjes, nageltjes gelakt en haartjes in de krul. En maar flaneren langs de etalages.

Om half 7 weer in de bus gestapt om naar het restaurant te gaan, alwaar wij onze mannen weer hebben ontmoet. Een derde man heeft ons avondje kompleet gemaakt. Wat hebben we gelachen en lekker gegeten, daar bij Saporro, een Japans-chinees restaurant. Zoveel eten als je lust voor een tientje, exclusief drankjes, dat dan weer wel, maar waar kun je je een slag in de rondte eten en drinken voor 26 euro per stel.
We waren vannacht pas om kwart voor 1 terug op de camping. Nu, een paar uur wakker, heb ik nog steeds het gevoel dat het eten net achter in de keel zit.

Bedankt Annie, Max en Ger voor een dag met een gouden randje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jose,
Ook ik heb een leuke middag en avond gehad. Lekker even ouderwets lachen en kletsen. Heerlijk.
Gescoord heb je zeker; nu ik nog.
Leuke site trouwens. Groetjes Annie