vrijdag 24 april 2009

Geel en Blauw



Sinds ongeveer een week, weten wij wat de kleuren van de nieuwe badkamer gaan worden. Via de lieve dochter van onze huisbaas hebben wij vernomen dat de vloer belegd word met blauwe mozaiektegeltjes en de wanden geheel wit worden. Onze oude badkamer was zwart met wit met oranje accessoires. Oranje kan niet met blauw [vind ik] dus moesten we een nieuwe bijkleur vinden. Na een paar dagen denken ben ik eruit, blauw als accessoire kleur. Dus afgelopen dinsdag naar Murcia geweest, daar hebben ze dat hele mooie grote woonwarenhuis. Gelukkig was het salaris nog niet gestort, dus heb ik me een beetje ingehouden, maar wel het een en ander gevonden. Het wordt nu een beetje concreet, Frankrijk komt eraan. Wees gerust, ik heb ook nog 10 van die leuke handige en mooie afwasborstels gekocht. Nou maar hopen dat huisbaas geen afwasmachine gaat plaatsen in onze nieuwe keuken.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

Het duurt niet zo lang meer he!
Wij gaan morgen alvast eens een Frans gevoeletje snuffen en over een aantal weken komen we ook aan jullie kant van het land.

Smitsky zei

Heeeeeeeel mooi! Wat is dat toch met die borstels. Heb je daar een bepaalde tic voor, ofzo?

sunseekers zei

@ Smitsky, ik vind die borstels gewoon helemaal toppie, ik snap niet dat iemand daar niet 100 jaar eerder opgekomen is. wat een design
@ Zustertjen: kannietwachtenkannietwachtenkannietwachten