maandag 6 april 2009

ZINLOOS GEWELD



Ik zit hier heerlijk rustig op de camping naar het ontbijtnieuws te kijken, en wat is er weer veel gebeurd in de wereld en in ons eigen kleine kikkerlandje. Hebben "ze" daar in Almere geprobeerd een conducteur voor de trein te gooien omdat hij de moed had om om een plaatsbewijs te vragen. Volgens mij is dat wat een conducteur moet doen. Als je dan als passagier de gok neemt om te gaan zwartrijden, neem je dus automatisch het risico om gepakt te worden en dus op de spreekwoordelijke blaren te moeten zitten.
Hoe halen ze het dan in Godsnaam in hun botte kop om 1 of 2 conducteurs te mishandelen. Hebben die k.tkinderen geen ouders die ze verteld heeft hoe dat werkt. Waarschijnlijk niet. Sinds 1983, toen ze Kerwin Duinmeyer doodstaken, heb ik me niet meer zo kwaad gemaakt om ZINLOOS GEWELD. Wat kunnen we eraan doen, ik zou zeggen, flikker ze voor de trein.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

Op zich een goed plan, maar die treinbestuurder krijg de depressie van zijn leven en de mensen die het bij elkaar moeten rapen, pffff.
Er moet toch iets minder depressieverhogend zijn.
Vuurpeleton dan maar?

Carla zei

Er komen steeds meer verknipte mensen op de wereld. Drugs, drank en andere oorzaken zorgen voor agressie en onverdraagzaamheidd. Ik word er bij tijd en wijle ook somber van maar denk niet dat een vuurpeloton helpt.... Ik wilde dat ik een oplossing wist....

lillian zei

Allemaal dumpen op een eiland ver uit de kust. Laten ze elkaar maar afmaken! Ooit in een film gezien, helemaal geen slecht idee.