vrijdag 20 november 2009

Je maakt eens wat mee

Elke gek heeft zijn gebrek, dat weet ik uit zelfonderzoek en een beetje zelfkennis. Maar wat ze hier op de camping allemaal wel niet uithalen om een excuus te hebben om lazerus te worden, gaat volgens mij alle perken ten buiten. Neem nou afgelopen maandag. Er was een Nederlander hier in het straatje die al een paar dagen nerveus heen en weer liep en iedereen ervan probeerde te overtuigen dat er maandagmiddag rond half 1 iets stond te gebeuren en dat iedereen in de straat daarvoor werd uitgenodigd.
Maandagmorgen toen ik terugkwam van het lopen, was de straat afgezet met rood wit lint en er lag een stuk groene vloerbedekking op de straat.
Er werd een geluidsinstallatie neergezet en tafels met daarop champagneglazen.
Om 1 uur, toen de DJ al aardig wat had ingenomen en er al aardig werd meegezongen met het Tuintje van Jan, kwam de managerdirector van de camping.

Tatatata, de straat kreeg een nieuwe naam. Met ingang van afgelopen maandag heet onze straat officieel A A A Street.
Oftewel Avenida Anonymus Alcoholica.
Wat denken jullie moeten we gaan verhuizen of maar iets anders bedenken voor die drie A's.
Persoonlijk heb ik niks tegen alcohol, ik heb er ook niks voor, ik kan af en toe best een likeurtje achteroverslaan.(Ik heb al weer een litertje gescoord Zustertjen), maar om daar zo'n excuus voor te bedenken, nee dank U



Deze foto werd om 14.00 uur gemaakt, gelukkig was het een uurtje later weer lekker rustig in de straat. Er moest geslapen worden

3 opmerkingen:

Smitsky zei

Dus jullie hebben anonieme drinkers in de straat die zich nu graag bekend willen maken.. Straks nog een brugje bouwen, kunnen ze overnachten?

Verhuizen..!

Zustertjen zei

Je moet echt verhuizen, dit is te gek voor woorden.

Lekker dat likeurtje, maar jij zit daar en ik zit hier....

xxx

Hermanus zei

Zijn ze daar nou helemaal van 't padje af?
Ik had dat mokkel een kopstoot gegeven.