zaterdag 14 november 2009

Wat een zwaar leven.


Ben ik gisteren geheel tegen mijn gewoonte in naar de Bingo geweest. Ik vind er echt geen ruk aan, een beetje met een viltstift nummertjes doorkrassen in de hoop dat je als eerste een rijtje vol hebt en dan een gratis consumptie op mag halen aan de bar. Of een volle kaart, dan heb je mazzel, krijg je een waardebon voor een dagmenu hier op de camping. Voor twee personen, dat dan weer wel.Nou moeten jullie weten dat een dagmenu hier wel 7 eurie kost, dus loopt het storm met de bingo. Gisteravond waren we wel met 14 personen. Aan het einde van de vier gespeelde rondes had ik gelukkig niets gewonnen, maar mocht weer naar huis, als ik tenminste beloofde om volgende week weer mee te gaan. BBBBBBBBrrrrrrrrr ik hoop dat het wegens gebrek aan belangstelling snel wordt afgeschaft.

Vandaag weer een ander probleem. De enige echte namaak Elvis treed op in het restaurant.Zullen we wel of niet gaan. Moat geeft er zowiezo geen moer om, die zit liever rustig voor de buis. Ik had in principe wel zin in een avondje plezier, maar omdat ik gisteren dominoday had gemist, wilde ik eigenlijk naar sbs6 kijken, waar om 7 uur de samenvatting van gisteravond zou worden uitgezonden.

Ik heb er maar voor gekozen om thuis te blijven, lekker naar de tv kijken en ondertussen aan het kaarten maken geweest, want de verkoopdoos is nagenoeg leeg, maar de bestellingen gaan gewoon door. DRUKDRUKDRUK jeetje wat kan een mens zonder baan toch druk zijn.

4 opmerkingen:

Zustertjen zei

Ja zo druk dat je maar 1 keer in de week een blogje maakt.
Maar zo te horen komt men daar ook het dal der recessie en kopen ze weer lekker jouw prachtige kaarten.

Smitsky zei

Niet naar Elvis? Snap ik wel, zoooo druk ;)

Hermanus zei

Dominoday gemist? Meen je niet? Dat is toch het hoogtepunt van het jaar man!

Buurmeisje! zei

haha, ik weet nog toen wij bingo gingen doen op de boot toen opa& oma op vakantie gingen ;) Opa riep telkens ''bingo'', terwijl het niet zo was! gelukkig hoorde ze het niet, want anders..

maarre, dat je Dominoday gemist hebt joh. :P