woensdag 30 juni 2010

Druk, warm en lekker



De afgelopen dagen zijn we druk druk druk met zijn vieren. Het is dusdanig warm, dat het niet meevalt.
De mannen zitten al twee dagen op het dak. Gaten worden gedicht en de pannen voorzien van een isolerende en waterdichte laag. Dus pannen eraf, repareren, dakfolie plaatsen en dan de pannen weer terug. Uiteraard moeten kapotte pannen afgevoerd worden en de reservepannen omhoog. De mannen zijn er poeppiedruk mee.

Nichtje maakt weer een deur bruin, de zoveelste.Ze willen zoveel mogelijk de oude deuren laten zitten, maar het moet natuurlijk wel schoon en geverfd worden. Ik weet niet de hoeveelste deur dit is. Zij denk ik ook niet.
Nou vragen jullie je vast af, wat ik dan heb gedaan. Nou ik heb gepoetst, gewassen, gezeemd en meubels versleept, We krijgen namelijk visite volgende week en dan moet ons hutje natuurlijk wel "showroomshine"zijn.
Als afsluiter hebben we de bbq maar aangestoken en de avond zeer gezellig doorgebracht.

7 opmerkingen:

Smitsky zei

Oe! Ik zie ons al zitten ;)

Chapeau voor de mannen! En de vrouwen!

Hermanus zei

Ik weet niet wie daar linksonder zit maar haar panty rimpelt.

Zustertjen zei

panty?
You've lost me.

Ik ben zo benieuwd naar jullie harde werken. Is volgens mij onherkenbaar geworden!

lillian zei

Ik hoop dat de visite komt. Vooralsnog eet ze de hele week al niet van de zenuwen. Wat hebben jullie in godsnaam tegen haar gezegd? xxx

sunseekers zei

@ Hermanus, Het is mijn nichtje, maar neem van mij aan dat vroewen bij deze warmte echt geen panty dragen.
@Smitsky, komkomkomkomkomkom maarmaarmaarmaar
@Zustertjen, mi casa tu casa

Hermanus zei

Dan zullen het gewoon rimpels zijn.

Goeiendag, wat een goeie grap!

Smitsky zei

He peppi, wordt het niet eens tijd voor een nieuw logje? Kom eens bij die koeien vandaan...