maandag 21 juni 2010

Verslaafd ???????

Niet alleen aan de nicotine maar ook aan het internet. Sinds ons bezoek aan Nederland heb ik gehoord over farmville, een virtueel spel op het net. Je moet een eigen boerderij zien op te starten. Je kan het samen met allerlei mensen spelen. Het is zelfs zo erg, dat ik een wildvreemde op faceboek een berichtje heb gestuurd, om te vragen of ze mijn "buurvrouw" wilde worden. Dat wilde ze wel, dus ik ben nu in het bezit van een wildvreemde buurvrouw, waarvan ik alleen weet dat ze vrouw is en Sin Dee heet. Geen idee waar ze vandaan komt, ze leest en schrijft in ieder geval in het engels, komt trouw iedere dag mijn voedsel bemesten en geeft kadootjes weg. Ik kan nog wel wat nieuwe buren gebruiken, dus heb je tijd over, vind je spelletjes op internet leuk, wees dan van harte welkom op mijn facebookpagina, en meld je aan als "Neighbor".

Geen opmerkingen: