woensdag 15 september 2010

VERSLAAFD, denk het wel



Sinds een bezoek aan Nederland, ben ik opgestookt om een leuk spel te spelen op de pc, Farmville. Ik vermaak me er best goed mee, leer heel veel dingen, en ik kan zelfs veulens maken, hahahaha, dit tot frustratie van vele medespelers.

De tabak op de tafel is de volgende verslaving, al jaren draai ik mijn eigen peuken, dit tot afschuw van weer andere mensen, maar ik wil nog niet stoppen.

De tv op de schtergrond is al jaren een verslaving. Van de vroege morgen tot de late avond staat het oude Sony-tje te spelen of het een lieve lust is. Moat en ik liggen hele dagen voor het kastje.

Maar nu komt het. Sinds deze zomer heb ik er een nieuwe verslaving bij. ALCOHOL.
Zustertjen en Hubbie waren, samen met Kiddie uiteraard, op bezoek in ons Franse stulpje, toen Hubbie met het idee kwam om Irish koffie te maken met de Senseo,
Zo gezegd zo gedaan, daar Hubbie s'avonds altijd een glaasje Wiskey drinkt, was dat voor handen.
Normaliter krijgt Hubbie altijd het restant in de fles mee naar huis, maar deze reis niet.
Vanaf die dag heb ik een nieuwe verslaving, 2 kopjes koffie per avond, met een drupje Wiskey erin en een dot slagroom erop.
Het is echt de schuld van Hubbie hoor, zelf was ik er niet opgekomen, maar op het gevaar af van nieuwe verslavingen bij jullie allen, je moet het eens proberen, echt vet lekker

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Ik kom je begin november wel "bijstaan" ;)

Hermanus zei

YOU GO GIRL!!! ALCOHOL ROELS.

Hubbie zei

Thanks to Paddy. En dan te bedenken dat ik dit, als het zo uitkomt of zin in heb, met één van de soorten die ik in bezit heb, en die zijn wel wat duurder dan Paddy, al jaren doe.
Vanavond ook maar ééntje denk ik. Lekker bakkie. Heb je, de voor jou, juiste dosering al gevonden Sunseekers. Ik wist trouwens niet dat ik zo'n invloed op je had. Maar lekker was het.

Zustertjen zei

oei, wel boel calootjes hoor!

lillian zei

Heerlijk al die verslavingen, je leeft maar een keer schatje! xxx