donderdag 23 juni 2011

Op schema



Zoals elk jaar is de crisis weer begonnen. Het opbreken van het geheel en de boel klaar maken voor de opslag.
Dit jaar zijn we een weekje voor op schema omdat aanstaande maandag de servicemonteur komt om de caravan eens in de watten te leggen, het moet tenslotte wel veilig blijven ook al gaat hij niet mee naar Nederland.
Nadeel daarvan is dat de caravan helemaal vrij moet zijn, om eronder, erachter en ertussen moet worden gewerkt.

Vanmorgen begonnen met mijn lievelingsklusje, DE FLAPPEN, maar het is nu bijna half 2 en die klus is geklaard. De rest van de dag doen we nog een beetje aankeutelen en dan wat boodschapjes

3 opmerkingen:

Smitsky zei

En dan op naar het Plophuisje!! Ben al volgens mijn rooster aan het bekijken waar ik slaap als ik laat/vroeg moet werken, maar dat gaat helemaal goed komen. Moe is maar wat blij als ik een nachtje kom logeren ;)

Ennnn, het is een genot om beneden te slapen..

Anoniem zei

Oeh bijna zijn ze er weer

jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anoniem zei

De bedden staan klaar, de lakens fris gewassen. Hoop dat het mooi weer is kunnen we ook nog barbe-knoeien. Namens de chef en personeel van hotel aan zee, tot donderdag! xxx