zondag 31 juli 2011

Verwennerij

Toen wij terug kwamen uit Spanje en de nacht doorbrachten bij onze lieve familie in Noordwijk, hoorden wij dat schone zus haar verjaardag zou vieren, voor het eerst sinds jaren. Ik, met mijn grote mond zei dat ik wel zou komen helpen.
Afgelopen donderdag zijn wij dus naar Noordwijk getogen voor de nodige hand en span diensten en natuurlijk ook voor de gezelligheid.
Het is allemaal gelukt, het was leuk, druk maar bovenal, HEEL gezellig.
Vanmiddag weer naar het plophuisje gereden, met op de achterbank een hele berg dankjewels en 2 giga bossen rozen.
Ze mogen ons altijd bellen hoor, ook zonder de rozen.










2 opmerkingen:

lillian zei

Mijn Assepoester! Ik zit nu bij te komen van het hele verjaardags-gedoe en beloof je dat ik het de volgende 5 jaar niet meer vier. xxx

Anoniem zei

Mooie bloemen. Zoveel inzet mag toch beloond worden!!!!

zustertjen