zondag 7 juni 2009

Zware tijd

Afgelopen vrijdag een dagje naar vriendin op Beach geweest. Ik wilde heel sportief op de fiets, maar dat vond moat niet zo'n goed idee. Hij heeft mij dus s'morgens om 9 uur gedropt, want niets mag natuurlijk zijn fietsschema in de war sturen.Vriendin had de koffie al bruin en de naaimachine al in de aanslag want er moesten gordijnen genaaid worden. Om 10 uur begonnen met knippen spelden en naaien. Ik heb goed geholpen. Om 1 uur was alle rommel weer opgeruimd en de gordijnen zijn prachtig geworden.Toen een lekker broodje gegeten en vriendin haar haar in verf gezet. Toen vriendin haar haar ging kappen ben ik in het buitenbad neer gevallen omdat de temperatuur al aardig begint op te lopen, zeker om te werken is het erg warm. Na de afkoeling toch maar even in de sauna gedoken en om daarna weer af te koelen (naakt) in het binnenbad gevallen. Als afsluiting van de dag zijn we maar uit eten geweest, Moat was inmiddels ook weer gearriveerd dus die mocht ook mee.

Gisteren begonnen met opruimen in de voortent, alle hobbyspulletjes uitgezocht en weggestopt. Ik laat alles hier, ik heb in Frankrijk toch geen tijd om te knutselen.

Vandaag een rustig dagje, een beetje zitten haken en lekker in de schaduw liggen lezen.

Morgen begin ik met opruimen en afbreken, moat gaat fietsen en dan gaan we langzaam maar zeker alles weer in de opslag doen, het einde van alweer een geslaagd seizoen, al moet ik wel zeggen, dat ik naar de familie en vrienden begin te verlangen. Maar de eerste bezoekers komen al op 11 juli, dus dat is al gauw.

6 opmerkingen:

Zustertjen zei

Yes, Yes, Yes

Maar moeten we dan ook HARD werken?
Of mogen we lekker lui blijven?

xxx

sunseekers zei

@ Heel hard werken natuurlijk, Hahahahaha, nee natuurlijk niet Muts, we hebben het veel te druk met bijkletsen, werken doen we daarna wel weer, OFFFFFFFFFFFF jullie moeten echt zin hebben!!!!!!!!!!!!!!!!

Smitsky zei

Zet ze maar aan het werk hoor....hihi

sunseekers zei

Nee, Smitsky, jij maakt vrienden op deze manier, hahahaha

Zustertjen zei

Ik denk dat ik het aanbod om NIX te doen maar aanneem enne Smitsky

we moeten eens even praten

sunseekers zei

Praten helpt vast niet, slaan misschien wel
hahahaha, onee, ik heb nog een antiekboek van haar nodig, dus ff wachten met meppen