woensdag 17 juni 2009

Klaar weer







Zo, het zit er weer op, de klus weer geklaard, de crisis bedwongen, het humeur weer terug naar wat het geweest is. Kortom, De boel is hier afgebroken schoongemaakt en in de opslag gedaan. Morgen nog een dagje rust, wij zijn natuurlijk niet meer gewend om te werken, de laatste boodschapjes doen en voor het laatst dit seizoen lekker uit eten. Vrienden van Beach waren wel over te halen om een vorkje te gaan prikken. Ze komen ons zelfs ophalen zodat de volgepakte auto veilig op de camping kan blijven.
Dus Lieve mensen, ik weet niet wanneer het weer gaat lukken om te bloggen, in het slechtste geval wordt het september. Iedereen een fijne vakantie en totototototot

4 opmerkingen:

Zustertjen zei

Tot snel!

Rue de Bouzy zei

Op weg naar Regnevelle?
Ik ben jaloers, vooral nu Arie en Joran in Vienne le Chateau zijn en Robin en ik niet :( , Maar Robin en ik hebben net lekker een rijsttafeltje bij de Chinees achter de kiezen en dat was ook erg gezellig.

totototototot? reserveer in ieder geval 1 en 2 mei 2010 maar in jullie agenda. Binnenkort wordt wel duidelijk waarom.

sunseekers zei

Ik ben bang dat wij waarschijnlijk het eerste weekend van mei 2010 nog in Guardamar del Segura zitten, of het moet wel heel erg aantrekkelijk zijn om 2 maanden eerder naar "huis"te komen

Hermanus zei

Daar heb ik nou zo'n pest aan. Aan mensen die zomaar "even" er tussenuit knijpen en niks meer in blogiƫ doen.