maandag 7 september 2009

Hoe ouder hoe gekker

Vorige week hadden we de familiedag van mijn kant. Vandaag ontving ik nog wat foto's van mijn jongste broer, ik wil ze jullie niet onthouden. Met de trein van Voorhout naar Alkmaar duurt wel even, dus moet je jezelf en de rest wel een beetje vermaken, dat gaat heel goed met pepermuntjes gooien naar de rest van de familie. Met z'n dertienen in een coupe moet dat best gaan dacht ik zo. Daarna in Alkmaar naar de kermis, jaja we durfden met 6 personen in een hele enge draaiende en schuddende atraktie. Gelukkig hoefde ik (net) niet te kotsen.


Wie wil er een pepermuntje?????


Oke vangen dan


Dit was voordat het ding startte

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

Je bent nog zo jong, dus geinen is jouw wel toevertrouwd.

Smitsky zei

Hahahaha, ik ken je niet anders. Lachen!