dinsdag 20 april 2010

Haken van een afstand



Vorige week zag ik bij een andere blogger, genaamd The world according to El een hele leuke foto, met een nog leuker truitje. Ze vertelde dat ze het had gehaakt in 1 weekend. Het zag er heel ingewikkeld uit, maar ik heb haar toch om het patroon gevraagd. Als antwoord kreeg ik dat ze het had gezien op you tube. Ik ben gaan kijken en gaan proberen en na het maken van een proeflapje, ben ik op zoek gegaan naar haakgaren. Het eerste garen wat ik kocht was een beetje te "wollig" dus dat werd niet mooi. Daar kan ik altijd nog een poncho van haken. Met de tweede poging is het naar mijn eigen idee beter gelukt. Bedankt Elly, ik heb er een leuk hemdje bij.

5 opmerkingen:

The world according to El zei

Wat is hij leuk geworden zeg, staat je echt heel goed. Ik zal je website geven waarop duizenden patronen van haak en breiwerk staan gratis te downloaden www.garnstudio.com Groetjes Elly

sunseekers zei

Bedankt Elly, ik ben inmiddels aan een wollige omslagdoek begonnen ook in de Loveknot

Zustertjen zei

Gave truitjes maken jullie.Maar mijn favo is toch nog steeds mijn setje tafelkleden.Hoop ze binnenkort weer te kunnen gebruiken zonder gevaar van verfspatten.

Haak ze dames.

Hermanus zei

Droegen ridders die units vroeger ook niet?

Smitsky zei

Moooooooooooi!!

Ik kan het niet he. dat creatief zijn.. Niet koken, niet handwerken. Volgens mij ben ik gewoon een vent..hihi