woensdag 7 april 2010

Job Cohen


Hulde hulde, wat een ballen heeft die man. Ik werd er helemaal blij van. Hij hoeft geen wachtgeld en gaat gewoon huur betalen voor de dienstwoning waar hij nu nog woont. Ook zijn dienstauto wordt gewoon betaald.
Dat is weer eens iets anders dan al die zakkenvullende, bruinwerkers daar op het binnenhof. Kan menig politicus een goed voorbeeld aan nemen.
Als ze die flauwekul nou eens afschaffen hoeft de zieke bejaarde in ons land niet op hulp te wachten. Ik heb gelezen dat het maar 348.000 euro was, wat hij heeft afgeslagen. Ik ben het niet altijd eens met zijn partij, maar Job Cohen is mijn held van de dag.

2 opmerkingen:

Hermanus zei

Iedere letter voor deze man en z'n partij is er 1 teveel dus reageer ik maar niet.

Anoniem zei

Lees zijn programma en je weet genoeg. Het is om te huilen!