zondag 4 april 2010

Pasen



Wat is er heerlijker dan met Pasen te mogen genieten van de film Jesus Christ Superstar, ik kan me (bijna) niets leukers voorstellen. Voor de jeugd is het wat anders, maar ik was 13 toen ik hem voor het eerst heb gezien in 't Hok, ons jeugdhonk in het dorp waar ik ben opgegroeid. Op zondagmiddag mocht je voor 1,50 gulden naar binnen om te kijken. Mooie gelegenheid ook om met je vriendje te foezelen. Nog heel onschuldig allemaal, ik wist net aan dat er twee soorten mensen waren.
Sinds die tijd heb ik hem bijna elk jaar wel een keer gezien. Nog steeds geweldig. Jezus vind ik nog steeds een lekker hapje en Andrew Loyd Webber die verantwoordelijk is voor de muziek is ook nu nog steeds hot.
Het enige nadeel is die koekepan reclame tussendoor die elke 10 minuten voorbij komt, maar elk nadeel heeft een voordeel (Johan Cruyff) dus kom ik wel aan mijn nicotinequota vandaag.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

okee, dus elk jaar JCS met Pasen en de Sound of Music met kerst!

Smitsky zei

Yep, ik hou niet van lang haar bij mannen, maar deze Jezus heeft echt wel wat ;)

Ennuh, die muziek vind ik geweldig. Staat al op mijn klapjap..

The world according to El zei

Hoi Suseeker.
Bedankt voor je reactie op mijn haakblog. Het is een heel makkelijke steek, kijk even op youtube bij solomons knot of lovers knot, vertellen meerdere mensen hoe je het moet doen. Verder had ik van dit hemdje geen patroon, ben begonnen onderaan met een vierkante lap en achteraan geeindigd met vierkante lap en daartussen schouderstukken gemaakt.
Graag zou ik eens willen babbelen over haakpatronen maar ik heb jou werk gezien bij Jo op haar blog en dat is heel prachtig en professioneel