maandag 31 mei 2010

Die moat van mij

Ik heb/had een droom. In onze woonkeuken moest een grote eettafel komen te staan. Zo'n lange massief houten tafel met wel 8 stoelen eromheen.
De stoelen moesten van bruin leer zijn en een hoge rugleuning hebben. De tafel van donker hout, liefst koloniaalbruin.

Vandaag is Moat met vriend op stap geweest hier in Frankrijk. Naar de houtzagerij. Ze hebben het hout besteld voor mijn droomtafel.
Hij wordt 2.05 meter lang en 1.00 meter breed. Donderdag over een week is al het hout gezaagd en kunnen ze het ophalen. Moat gaat dan zelf knutselen om hem inelkaar te zetten.

De stoelen moeten we scoren als we in Nederland zijn, misschien staan er tegen die tijd wel leuke op marktplaats.
Het enige jammere is dat ik mijn aantal heb moeten bijstellen, we kunnen geen 8 stoelen kwijt in de keuken, tenminste niet als we ook nog makkelijk om de tafel heen willen kunnen blijven lopen. Dat worden er dus 6.
Maar goed, wanneer komen er zoveel mensen tegelijk naar ons stulpje in Frankrijk??

4 opmerkingen:

Smitsky zei

Mag ik vast reserveren? Samen met Lola ;)

Zustertjen zei

Dan komen wij ook mee heb je ( Lola mag op de grond zitten) 4 mensen + jullie = jawel 6.

sunseekers zei

@Smitsky, jij hoeft niet te reserveren. Mi casa tu casa. XXX
@Zustertjen, zie bovenstaande XXX

Smitsky zei

Klinkt goed! Binnenkort dus maar eens een bezoek brengen. Zo'n eind is het nou ook weer niet..toch?