zaterdag 29 mei 2010

Nee, zeg maar dat ik niks gedaan heb vandaag

Het kriebelde al sinds het kacheltje hier in de keuken stond, sinds gisteren dus. Vanmorgen met nichtje naar de winkel voor "kachelzwart". Ik had er nog nooit van gehoord, maar Moat (die ietsiepietsie ouder is dan ik) wel. Zouden ze weten wat het is hier in Frankrijk?? Ja dus, geen enkel probleem, ze hadden het zelfs op voorraad.
Thuis gekomen direct aan de schoonmaak gegaan. Na 6 uur poetsen en schoonmaken is dit het resultaat.
Zelf vind ik het wel geslaagd.Als Vriend van nichtje nou ook nog de bijbehorende ringen vind, waarvan hij zeker weet dat ze ergens in de boerderij zijn, is hij helemaal picobello


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey zus, wat een plaatje van een kachel!!!!!!!!! Petje af voor je poetswerk maar je hebt wel veel eer van je werk!!!! Alsof die kachel voor de keuken gemaakt is, zo mooi staat hij erbij. Enne ook ik wist van kachelzwart, ben ik dan al zo oud???? hahahaha.

AlfanDeek zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
AlfanDeek zei

Zo! Die is mooi geworden!

Zustertjen zei

Oh wauw, die is echt mooi geworden.
Je hebt echt gouden handjes hoor.

Hermanus zei

Je hebt 'm gewoon gelakt. Geef maar toe.

Hubbie zei

Ach ik ken kachelzwart ook. En weet je wat erg leuk is.
De kachel voor de eerste keer na het poetsen weer laten branden . Geeft een heerlijke stank van het kachelpoets dat dan inbrandt als het ware. Stinken en walmen dokter.

Hubbie zei

Maar hij ziet er wel heel mooi uit.

Smitsky zei

Hij ziet er super uit!!!

Rue de Bouzy zei

Wow, wat een prachtige kachel. En kachelzwart, dat kennen we. Ook nooit van gehoord, tot mijn schoonmoeder er indertijd mee kwam aanzetten.