vrijdag 28 mei 2010

Vakantiepret of Schoonmaakleed????

Ons "gewone" leven in Spanje hebben we inmiddels ingeruild voor Frankrijk. Met een omweg via Nederland, zijn we nu voor langere tijd in Regnevelle.
Nicht en vriend zijn hier inmiddels al een jaar of 2 en de rotzooi wordt langzaam omgetoverd voor woongenot.
De afgelopen twee dagen hebben in het teken gestaan van poetsen en opruimen.
Nu zitten we even in iets rustiger vaarwater.
Tijd voor een klein nieuw projekt.

Vriend van nichtje heeft vandaag een oude plattebuis kachel in de keuken gedropt. Leuk voor onder de schouw, zei hij, en omdat ik volgens hem van poetsen hou, mag ik hem zo smerig hebben.
Geplaatst is hij, met spinnenwebben en al, grote roestplekken en ontbrekende onderdelen.

Ik ga hem nu proberen om te toveren, qua kleuren past hij perfekt in de keuken.
Het thema bloemen komt ook goed uit.

Ik ben benieuwd hoe hij er over een week uitziet, maar daarvan laat ik jullie allemaal meegenieten.




2 opmerkingen:

AlfanDeek zei

Mooie kachel zeg! Inderdaad een beetje opknappen en je hebt wat moois!

Anoniem zei

Nou als er zoiets in je keuken wordt " gedropt " , door vriend, zou ik errug blij zijn!!!!! En van een beetje poetsen krijg je geen bult van, hahahaha. Hij staat er prachtig, ben benieuwd naar jouw eindresultaat. Nu weer ff X factor kijken, blij dat Dony eruit is. XXX je zus.