dinsdag 30 augustus 2011

Erin met dat ding

Vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en het ondergebit er weer ingeplempt.
Sinds vorige week maandag was ik tandenloos, tenminste geen ondertandjes. Een fikse ontsteking was daar de oorzaak van. Na een antibioticakuur van 7 dagen, was het wel verbeterd, maar nog niet over. Gisteren dus maar weer even met de kliniek gebeld. De tandarts daar heeft me nog een kuurtje gegeven, nu met iets zwaardere amoxicilline.

Aangezien we hopen om aanstaand weekend naar ons plekkie onder de zon te vertrekken is het natuurlijk wel zaak, dat ze het gebitje vrijdag goed kunnen afpassen.
Om dat te bereiken, moet het ding natuurlijk wel gedragen worden. Vanmorgen heb ik het er weer ingepropt, het viel niet echt tegen. Wel pijn, maar dat is te houden, volgens moat zit het niet goed in mijn mond, maar het raakt alles waar het op moet steunen,

OP NAAR VRIJDAG, de enige bijwerking van de medicijnen zijn een zwarte tong, echt een raar gezicht hahahahahahaha als het maar helpt

1 opmerking:

lillian zei

Meisje, ik zal voor je duimen! Op naar Spanje. xxx