maandag 3 oktober 2011

Lopen en eten

Vanmorgen, voor de broodnodige beweging weer aan de Nordic wandel geweest. Samen met medekampeerder Lex.
Lex met het fototoestel en ik met het honden en kattenvoer. Ergens langs onze route zitten namelijk een hond en 4 kittens achter een hek, de boel te bewaken.
1 van de kittens was tot 2 weken terug een miezerig mager scharminkel. Kale plekken van de uitdroging en de honger.Aangezien ik de hele zomer voor een kat heb mogen zorgen, was mijn kattenhart geraakt toen ik dat zag. Meenemen naar de caravan is geen optie, daar het veel te duur is om 4 verwaarloosde katten goed te verzorgen, en Moat er absoluut niet op zit te wachten. Dus maar een grote zak kittenvoer gekocht en nu ga ik om de dag de (mijn) katjes voeren. Mini scharminkel begint al aardig bij te trekken en komt me al luid miauwend tegemoet lopen.En eten dat het kleine ding doet.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

jemig, en dit is al in een verbeterde staat?

De schatties wat erg.

zustertjen

Sunseekers zei

@Zusterjen: ja, de eerdere foto's staan op mijn telefoon, maar heb geen snoertje. Ik hou jullie op de hoogte