zondag 2 oktober 2011

SCHEIDEN ????????

Na een paar zware maanden is het eindelijk een beetje op zijn plek gevallen. Er werd meer en meer van mij gevraagd. De laatste tijd stapte ik met tegenzin uit bed, weer zo een dag. Alles wat gedaan moest worden, ging met de franse slag om maar zoveel mogelijk tijd over te houden.

Vorige week werd het me allemaal teveel. IK GA SCHEIDEN.

Niet van mijn Moat hoor, maar van de computer en met name van de spelletjes die steeds meer tijd opslokken en steeds meer van je vragen. Het contact met de medespelers zal ik missen. Ik speel nu al een week niet meer en ik moet je zeggen, het voelt goed, misschien als de dagen korter worden, de temperatuur zakt, de regen met bakken uit de lucht komt, ik het weer oppak, maar voor nu voelt het heerlijk vrij.

1 opmerking:

Zustertjen zei

Knap hoor, zo lang als jij het hebt volgehouden.Ik ben al eerder afgehaakt. Tijd tekort!!!!!!!!!