zaterdag 13 december 2008

Beetje ziek

Afgelopen maandag begon het al een beetje te irriteren in mijn keel. Dinsdag zat mijn neus een beetje dicht. Woensdag naar de apotheek voor strepsils, Vicks ademvrij, Otrivin en een hele grote stapel zakdoeken. Donderdag begonnen de medicijnen hun werk te doen. En vandaag?????? Nog steeds veel zakdoeken nodig, de cacaoboter glimt de hele dag op de schrale lippen en onder de neus. De strepsils zijn bijna op en de Otrivin doet het geweldig. Ik ben wel mobiel, maar de temperatuur wisselt bijna elke 10 minuten.Zo lig ik onder een fleecedeken en zo kan ik bij wijze van spreken in mijn badpak buiten zitten. Zo onverstandig ben ik nog net niet. Lastig is het wel, maar er zijn ergere dingen in het leven, toch??

[gadget]krabbelpret.nl[/gadget]

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Knap bekouden dus! Beterschap meisje!!

(heb hier net de lippen weer een beetje normaal, na de koortsuitslag) maaaar nog niet verkouden geweest.

Zustertjen zei

nu snap ik de kille afwezigheid in blogland.
lieffie beterschap. We willen natuurlijk wel dat je sterk genoeg bent om tegen het bezoek van fam. Zustertjen te kunnen!!!!!!!!!!