vrijdag 5 december 2008

Sinterklaas



Gisteravond kreeg ik een telefoontje van mijn Engelse vriendin. Of ik even naar haar toe wilde komen. Tuurlijk Jill ik kom eraan.
Vorig jaar is haar man hier op de camping overleden en sinds die tijd zit ze er een beetje doorheen. Heel langzaam begint ze nu weer op te krabbelen. Dus ik kwam gisteravond bij haar, zit ze in de stoel met allemaal foto's en kaarten om haar heen. Vraagt ze aan mij of ik die wil vernietigen,Nee dus, herinneringen moet je niet weggooien in een opwelling, tenminste dat vind ik. Dus alle foto's en kaarten weer in de kast gepakt. De volgende kast moest open en daar kwam een hele collectie Tupperware uit. Gooi het allemaal maar weg zei ze, echt niet!!!! Ja, maar ik heb het jaren geleden gekocht en ik heb er nog nooit iets mee gedaan, het staat alleen maar in de weg, en als jij het niet meeneemt, dan gooi ik het zelf wel weg. Gisteravond was dus mijn pakjesavond. Zo'n grote verzameling Tupperware heb ik van mijn leven nog niet gehad. Bij deze hartelijk bedankt Sinterklaas

1 opmerking:

Zustertjen zei

jeemig wat een k. kleuren, maar ik zie daar wel attributen die we onlangs in een bescheidener kleur overigens hebben aangeschaft. k. duur!
veel plezier ermee!