maandag 15 december 2008

Klaar voor Kerst

krabbelpret.nl

Vandaag hebben moat en ik de tent Kerstklaar gemaakt. We zijn vanmorgen vroeg, heel vroeg, namelijk om half vijf opgestaan om onze overburen van de camping even naar Alicante te brengen. Die gaan naar Nederland voor de feestdagen. Voor ons weer gunstig, want nu kunnen Zustertjen en Co. in hun caravan overnachten. Lekker dichtbij en de kosten blijven mooi laag voor hen, en dat is in deze ecocrisis ook mooi meegenomen. Kunnen we een keertje vaker uit eten, of naar de leuke winkeltjes om extra veel uit te geven. We waren om zes uur weer terug in ons caravannnetje en zijn nog lekker in bed gekropen, ik zelfs tot elf uur. Na de brunch hebben moat en ik de complete tent op zijn kop gezet en tafels omgewisseld. kerstverlichting opgehangen en de tent in tweeen gedeeld doormiddel van gordijnen, zodat het volgende week toch nog enigzins warm te stoken is, als het weer niet opknapt tenminste. Vandaag is het de hele dag erg koud geweest. De zon heeft wel geschenen,maar de wind was verrekte koud. De boom staat en het plafond is net een discotheek, we moeten wat voor Kiddie doen, nietwaar. Maar stiekum vind ik het ook wel iets kneuterigs hebben. Ik houd wel van kneuterig

4 opmerkingen:

Smitsky zei

Leuk! Ja, ik hou ook wel van dat kneuterige. Zustertjen en Co. hebben er al veel zin in, heb ik begrepen.

Anoniem zei

foto.. foto.. foto... ik wil een foto...
Groeten uit Amsterdam, Simon

sunseekers zei

@ Simon, het is niet te doen om alles op 1 foto te krijgen, in het donker moet je flitsen en dan zie je het niet goed, en overdag komt de verlichting niet uit. Gebruik je verbeelding maar. Kus van mij

Zustertjen zei

Nou dat eten is altijd superr. bij jullie dus dat komt vast goed. trouwens voor geroosterde bammetjes doe ik het ook wel!

Whahahahahaah