donderdag 26 maart 2009

Een beetje eng, maar ook wel erg mooi






Het staat in de straat waar ook schoonzoon zijn ouders wonen. Ik vind het een heel apart bouwsel. Bij navraag blijkt het een heel landgoed te zijn, waar de familie van de bouwers nog steeds in wonen. In de tuin schijnen de overleden familieleden begraven te liggen. Aan de tuinkant schijnt een riviertje te lopen en een parkachtige tuin.Ik heb geen flauw idee uit welke tijd het komt, misschien weet Zustertje het, of iemand anders. Het staat trouwens te koop. Voor 1 miljoen eurootjes is het allemaal voor de nieuwe eigenaar. Vraag me wel af of het er spookt, dat krijg je er dan mooi allemaal bij voor dat geld

1 opmerking:

Zustertjen zei

Inderdaad, zelfs voor mij, die dodenakkers erg interesting vind, kan een rillinkje niet onderdrukken.
Naar mijn idee is het edwardiaans.
Maar pin me er niet op vast. Doet zo'n pijn.