vrijdag 13 maart 2009

VERRASSING

Jeetje, wat hebben wij afgelopen woensdag de verrassing van het seizoen gehad. Ik denk niet dat iets of iemand dat kan overtreffen.Ik lag heerlijk, nietsvermoedend op mijn zonnebedje te lezen, Moat was zoals gewoonlijk met zijn fiets en zijn maten op jacht naar de nodige kilometertjes. Ik had net een middagbammetje naar binnen gewerkt en de korte broek voor een bikini verruild toen ik opkeek. Nog een keer keek en wat zag ik: Moat zijn 1 na jongste broer samen met zijn vrouw kwamen breed lachend op mij aflopen. Lachen en gillen, de halve camping kwam overeind om te kijken waarom ik zo'n herrie maakte. Broer en schone zus zijn dus voor een weekje hier. Gewoon vliegtuigje gepakt en een hotelletje geboekt. Morgenvroeg pikken we dochterlief ook op van het vliegveld in Alicante, die werkt in Barcelona en komt voor een weekendje over. Super de puper gezellie, we eten veel, kletsen veel en hebben ook al een paar uur langs het strand gelopen.


1 opmerking:

Zustertjen zei

Kijk, dat zijn nu eens leuke dingen voor de mens.

Geniet er van!