woensdag 29 juli 2009

Het Wonder.

De afgelopen weken bestaan uit poetsen en schoonmaken en uitpakken van onze inboedel.
Nicht heeft alles ingepakt in de oude boerderij en hier ook al het een en ander uitgepakt. Zo ook mijn schatkastje. Daarin staan allemaal dingetjes die wij geerfd hebben en dingen die ik zo mooi vind dat ze in een vitrinekast mogen.

Bij het overlijden van mijn Vader, heeft Moat van mijn Moeder een gouden dasspeld gekregen.Die speld had ik bij de ingelijstte foto van Papa gestoken en in het schatkastje gezet. Nicht heeft dat keurig ingepakt en ook weer uitgepakt, maar zij heeft nooit de dasspeld gezien. Toen wij thuiskwamen was hij dus weg.
Heel verdrietig, maar het was niet anders.

Afgelopen weekend was het hier op de boerderij erg druk en gezellig. Er zou ook nog wat gewerkt worden. Er werd een aggregaat uit de schuur getakeld met het kleine kraantje. Wat gebeurd: de aggregaat kantelt en huisbaas ziet iets glinsteren. En wonder boven wonder de dasspeld ligt keurig bij een stel tandwielen op de aggregaat.

WONDEREN BESTAAN, ik ben er van overtuigd

3 opmerkingen:

Hermanus zei

Das een teken, geen speld tussen te krijgen.

Smitsky zei

Let op, komt Derek mij vragen naar die speld....

Zustertjen zei

Ik heb aanschouwd waar de speld is blijven steken.

Het is een waar mirakel!