woensdag 20 januari 2010

2.567.340


Als er s'Avonds niets op de televisie is dat mij boeit, speel ik spelletjes op de computer. Niet van die hele ingewikkelde, maar van die drie of vier op één rij spelletjes of zoek en vind spelletjes. Hele avonden breng ik door met mijn kop voor het scherm. Een paar jaar terug heb ik zelfs een spel gekocht. Zuma heet dat. Er is zeker 1 medeblogger die er ook lichtelijk aan verslaafd is. Vanavond mijn hoogste score weer verbeterd. De teller staat nu op 2.567.340
Ik blijf oefenen, maar ik vind het zelf wel toppie.

2 opmerkingen:

Simon zei

Het is écht een te gek spel ja. Ik ben ooit begonnen met Simon001, en nu ben ik inmiddels al bij Simon161. Inderdaad: al 160 keer gespeeld. Het hoogste aantal punten staat op 3.156.210, dus doe je best! Een spel speel ik in ongeveer 1:45 uur uit. Heb ik een vrije dag? Dan speel ik een compleet spel ja, met natuurlijk de muziek knallend uit de speakers... Hoezo verslaafd...?

http://www.entertonement.com/clips/mghxqrtfqx--chant1

ohwellthatdoesntmatter zei

en door die punten in het getal lijkt de score nog groter. :up:
ja, het is verslaafend.