zondag 3 januari 2010

Wensen en voornemens

Zo aan het begin van het nieuwe jaar gaat er van alles door mijn hoofd. Ik besluit dat ik gewoon doorga met roken. De economie moet tenslotte blijven draaien en daar ik geen alcohol nuttig moet ik op deze manier maar bijdragen aan de schatkist.
Verder ga ik hopelijk dit jaar de halve eeuw bereiken. Ik heb Moat al zachtjes gepolst of er misschien een kadootje aan zit te komen, maar hij heeft niet gereageerd. Ik zal het van de week nog wel een keer proberen en erbij zeggen dat het echt niet groot hoeft te zijn. Hoe groot is een doosje van de juwelier nou helemaal, toch??? Ik laat het jullie ter zijne tijd wel weten.Dan gaan we van de zomer drie weken op vakantie, naar een heel leuk plekje, beetje stad en beetje platte land, leuk voor alletwee dus. Moeder wordt 80 dit jaar, dus nog maar een ticket naar Nederland geboekt. Zo blijven we wel in beweging en dat is goed. Het motto voor het nieuwe jaar is dus IN BEWEGING BLIJVEN

2 opmerkingen:

ohwellthatdoesntmatter zei

Hee en hoe zit dat met mij dan?
Niets geplant voor ons dit jaar? :(
nou ja zeg!

nee grapje. goed motto :)

Smitsky zei

Goede voornemens! Ik spek ook nog gewoon met je mee..

De zomer zal heeeeeeeel leuk worden in dat kleine huisje en beetje stad en beetje platteland.. echt wel!

Hele dikke kus!!