vrijdag 22 januari 2010

FF weg







Zondag vertrek ik van ons plekje in de zon naar het ouderlijk huis in Nederland. Moeders gaat aanstaande vrijdag verhuizen. Dat mag ik natuurlijk niet missen.(Moat blijft liever thuis) Beetje schoonmaken, beetje inpakken beetje uitpakken, beetje kletsen, waarschijnlijk beetje lachen en beetje huilen,maar ook gezellig bakkie doen met allerliefste vriendinnetje en een bammetje eten met de (voormalige)buurkindertjes. Morgen hier de boel even poetsen en de rugzak inpakken en dan ben ik er klaar voor.Zondagavond begint in Nederland met iets stiekems. Dus zou ik het heel erg op prijs stellen als jullie de regen, sneeuw , hagel en de rest van de shit even het land uit sturen, want mijn kleding is niet berekend op de kou van de winter in Nederland.Tot LATERRRRRRR

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

Vol verwachting klopt mijn hart dat ik je weer aanschouwen mag!

AlfanDeek zei

Goede reis. Maken wij nog kennis met elkaar?

Hermanus zei

Kom je nog op de koffie?