zondag 10 januari 2010

Appel of Peer



Er is maar 1 heel groot probleem in mijn leven. Overgewicht. Gelukkig is het niet zo dat ik in de categorie "zwaar overgewicht" val, maar toch. Het lukt me maar niet om op gewicht te blijven.Ik weet dat ik het zelf doe, maar soms heb ik het doorzettingsvermogen van een garnaal. Elk excuus is goed genoeg om aan te vallen op chocola, zeker als het de pure uitvoering is. Dat is dan weer een gelukkie zeg ik zelf omdat dat de minst slechte zou zijn. Een stokbroodje met boter en kersenjam? MMMMMMMMMMMMMM lekker.
Vorig jaar is het me gelukt om bijna 20 kilo af te vallen. Moat had op mijn verzoek het eten aan gepast. Ik mocht niet klagen over het eten. Ook niet over de hoeveelheid en ook mocht ik niet vragen wanneer het weer voedertijd zou zijn. Dat aangevuld met de nodige beweging heeft tot dat mooie resultaat geleid.
Nu ruim een jaar later komt er weer heel zachtjes het een en ander terug, ik snap niet waar het verstopt heeft gezeten, ik had geen adres achtergelaten, maar die "klote"kilo's hebben mijn adres weer gevonden.
Ik ga morgen weer beginnen met lijnen, het moet wel want alle kleding begint op de Kipsverpakking te lijken.

5 opmerkingen:

Hermanus zei

Hmmm, bij mij is het of banaan of komkommer.

Zustertjen zei

Ik denk dat je weer snel op gewicht bent. Met zoveel uithoudingsvermogen en een Moat die je helpt is het er zo weer van af.

Suc6

AlfanDeek zei

Volgens mij houdt Maot wel van een goedgevulde fruitschaal. Maak je niet zo dik.

sunseekers zei

AlfanDeek, ik weet niet wat ZE je over moat hebben vertelt, maar hij houd van mij met alles erop en eraan, maat het mag wel wat minder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! goedgevuld (zegt hij)

Smitsky zei

Wat wij over je moat hebben verteld is uiteraard heel positief, maar dat geldt ook voor jou. En of je nu een peer of appel bent, maakt geen fruit uit.

(moet ook maar weer eens wat kalmer aan doen met de snaaierij ;))