donderdag 14 januari 2010

Probleempje

We zitten hier op de camping met een probleem. Ze kunnen de warm water voorziening niet onder controle krijgen. Al drie dagen hebben we een lauwe douche. Dat is niet zo'n groot probleem als het warm is buiten, maar met de regen van de laatste dagen wordt het toch wel langzamerhand tijd voor een echte hete douche. Aan de prijs van de camping kan het niet liggen, die is hoog genoeg. Ik ben zelfs aan de receptie wezen vragen of wij onze rekening niet hebben betaald. Het antwoord was : Jahoor. Mijn vraag of dan het warme water weer aan mocht werd met een vreemde blik beantwoord. Dus vol goede moed naar de caravan gelopen en inderdaad, de monteurs waren al aan het zeulen met een ladder om bij de ketel te kunnen komen. Echt heel onspaans, normaal is het manana manana, goed, ik dus naar de douche met de shampoo, conditioner en dopsop, onder de straal werd het weer steeds kouder, maar daar kom je pas achter als het sop al dik in het haar zit. BBBrrrr uitspoelen en eruit om de rest van de dag met kippenvel te lopen. Dat gaat nu al drie dagen zo. Ze willen best wel, ze komen ook iedere keer aan de knoppen draaien, maar volgens mij hebben ze geen idee wat eraan mankeert.Jammer dat mijn vader niet meer onder ons is anders had ik hem ff kunnen bellen met de vraag het op te lossen.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

misschien snappen ze manana wat het probleem is.

ohwellthatdoesntmatter zei

brr. kooud hé! :P