vrijdag 5 maart 2010

Het Heerlijk Avondje



Vanavond de ultieme televisieavond. Het begint al rond een uur of 6 , dan gaan we aan de hutspot met ouderwetse klapstuk(rundvlees dat van garigheid uitelkaar valt) en met jus dat in een kuiltje in de stamppot gaat. Als dat naar binnen is geschoven komt er heel even een kink in de kabel in de vorm van de altijd terugkerende vuile borden zooi oftewel de afwas. Rond half acht komt ome Senseo langs met een heerlijk geurend bakkie pleur en dan TATATATATA een uur lang mijn favoriete soap. Vanaf de allereerste uitzending heb ik het wel en wee gevolgd. Wisseldiensten, vakantie's het maakt niet uit, maar Goede Tijden, Slechte Tijden moet worden gevolgd, ik ben nog net niet zo erg dat ik geen aflevering kan missen, maar als het niet hoeft, hang ik gewoon elke avond om acht uur voor het scherm. Vanavond de 4000ste aflevering. Ik ga er voor zitten.

4 opmerkingen:

Zustertjen zei

Oef

Smitsky zei

En? Nog van de bank afgekomen?

Hermanus zei

hè kut, gemist.

Simon zei

Dat krijg je als je 50 wordt... dan kijk je GTST...
Ik niet, ik kijk ONM, lekker vlot en zo mooi opgenomen in mijn stad.