zaterdag 6 maart 2010

Hooipakking en andere verwennerij





Las ik afgelopen week een weblog over een massage met hete stenen, dat deed mij weer terugdenken aan het beautycentrum alwaar ik met zus naartoe ben geweest.
Het is alweer een fiks aantal jaren geleden dat we daar waren. Ik werk immers niet meer voor mijn maandelijkse toelage dus geen geld over de balk smijten.Maar goed terug naar het verhaal.
In de Libelle had ik gelezen dat er een aanbieding was, twee voor de prijs van 1. Zus gebeld en een afspraak gemaakt. s'Morgens op tijd vertrokken vanuit Rockcity want het was helemaal in Beesterzwaag. Om 10 uur ontvangst met koffie en wat lekkers. Daarna een huidanalyse en een gezichts en decoletemassage. Het gebruik van sauna's en whirlpools en turkse stoombaden was vrij. s'Middags een heerlijk 3 sterrenlunch en daarna een hooipakking. Zus, die iets minder vrij is dan ik, wilde in eerste instantie niet in haar blootje, nou ik kan jullie melden dat ze echt giga voor joker liep in haar katoenen onderbroek maat tent, maarja schaamte hé. Na de douche is ze toch maar poedeltje gegaan. Geen beginnen aan, naar een sauna/schoonheidscomplex in je ondergoed. Hooipakking: We lagen met z'n tweetjes op een soort brancard. Tussen de brancard en ons lag een soort groot vel zilverfolie. De dames die ons kwamen "verwennen" hadden een emmer met modder alwaar ze ons mee insmeerden. Daarna werden we volgelegd met hooi. Toen dat allemaal op hun plek zat, werden we als loempia's dichtgevouwen, het licht ging uit en er klonk een Montovani achtig muziekje. Daar lagen we dan met onze armen tegen ons lichaam geplakt zonder toezicht. Nou ik kan jullie vertellen, dat was eens en nooit weer. Als je ingepakt zit ga je zweten, logisch, maar dat je jezelf niet kan bewegen geeft je echt een heel naar gevoel, laat staan dat je kunt krabben aan een zweterige neus, nee bedankt, geef mijn portie maar aan een ander.De rest van de dag verliep wel heerlijk, drankjes van het huis, een dag maku-up voordat we moe en ontspannen naar huis teruggingen. Sinds die keer zijn we er nog een keer teruggeweest, nu met het excuus dat nichtje haar Havo diploma had gehaald, maar de hooipakking hebben we toen laten vervangen door een parrafinebehandeling, die is wel aan te bevelen.

4 opmerkingen:

AlfanDeek zei

Wat zijn die andere verwennerijen nou?

Zustertjen zei

@ Alfandeek: voor jou een vraag en voor haar een weet.

@ Sunseekers: heerlijk toch wel. Kom in december wel weer ff saunaatje pakken met joe.

sunseekers zei

@ Zustertjen, hier kan ook een massage met hete stenen, rn voor de rest kommaarkommaarkommaar

sunseekers zei

@ Alfandeek, lezen jongen lezen. wat dacht je van LUNCH,PARAFINEBEHANDELING enz.voor de rest hoef ik de deur niet uit.