zaterdag 20 maart 2010

Vaderdag

Gisteren op de terugreis van Granada, hadden Lillian en ik verzonnen dat we nog wel even naar Cartagena zouden kunnen gaan. Leo en Moat konden dan aan de haven gaan zitten en genieten van een kopje koffie of zoiets en schone zus en ik zouden dan kunnen gaan winkelen. We wisten nog van hun vorige bezoek dat het in Cartagena goed toeven is. Maar helaas pindakaas, gisteren was het Vaderdag in Spanje, en jullie weten onderhand wat er gebeurd als er een nationale feestdag is, juist het hele land plat. Alleen de horeca draait door. Een beetje teleurgestelt zijn we dus maar huiswaarts gegaan.
Vandaag stond de markt in Santa Pola op het programma. We waren er om 10 uur en hebben heerlijk lopen flaneren daar. Lillian heeft wat aloe vera bodycreme gekocht en ik ben "gevallen"voor een lang shirt met 2 paar leggings, oja ook nog een paar schoentjes (die had ik echt niet meer)
Daarna zijn we een snitzel wezen eten in Torreviega (formaat Half varken) en daarna als kers op de taart naar het winkelcentrum aldaar. Nog een lang shirt gescoord, ik had tenslotte ook 2 leggings, en een mooi grijs vest. Ik denk dat het gat in mijn hand nu wel weer even dicht is. Leo en Lillian vertrekken morgen in alle vroegte weer richting Nederland. Jammer het is weer voorbij, het duurt nu weer een paar maanden voordat we ze weer zien, maar reuze gezellig was het.

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

Hadden de muizen zoveel opgegeten dan dat je beslist wat nieuws moest aanschaffen? Of is het de goede invloed van Lillian?

lillian zei

Ik denk niet dat Ted het "goede invloed" noemt maar Leo denkt dat ik nog wel wat kan leren van Jose. 6 Stuks kleding voor een paar tientjes, hij wist niet dat dat bestond. Trouwens ik heb de muizen mee naar Noordwijk genomen. Kijken of ze mijn kleding ook lusten.xxx