woensdag 24 maart 2010

Verslaafd


Nu het weer hier in Spanje niet meer is wat het altijd geweest is, moet ik iets anders verzinnen dan lezen op een ligbed in de zon of schaduw. De visite is weer weg, de was gedaan en de caravan gepoetst. Om nu de hele dag voor de televisie te zitten is niet echt een optie, je wordt er zo slaperig van. Lezen bij de kachel gaat ook vervelen, dus zit ik met grote regelmaat op het wereld wijde web. Nu ben ik zelf niet van het schrijverige soort en de meeste van onze vrienden ook niet( 1 uitzondering in Amsterdam daargelaten) dus mondt het al snel uit in spelletjes. Ik heb van een vriendin een hele cd vol met zoek en vind spelletjes gekregen(nee, ik noem geen namen). Hele dagen kan ik doorbrengen met zoeken naar verborgen items. Dat heeft vandaag geleid tot twee nieuwe aankopen. Een nieuwe koptelefoon, omdat ik de oude had gesloopt, het kelereding zat zo verstrengeld in mijn haar, dat ik hem spontaan kapotgebogen heb. En een nieuwe muis, de oude reageerde niet meer, kunstgrepen en gooien hielpen niet meer. Nu moet ik wennen aan een nieuwe muis, dat zal voorlopig geen nieuwe hoogste score opleveren, denk ik zo

1 opmerking:

Zustertjen zei

Ikke wil ook, hoewel dan wordt het elke nacht 2 uur voor ik in bed lig. Niet acceptabel denk ik.