zaterdag 27 maart 2010

Ik heb het gedaan

Vandaag werd het me in 1 klap teveel. Ik was het spuugzat. Het eeuwige afdekken, opbinden en ontwarren.
Ik heb na 2 jaar hard sparen, mijn haren eraf laten knippen. De kapster stuurde me eerst terug naar de caravan om er nog een half uur over na te denken, maar dat heeft niet meer mogen baten. De krullen, blond, bruin en sommige grijze, liggen nu in de vuilnisbak.
Het is nog even wennen, en ook moat viel bijna van de fiets toen hij thuis kwam en de korte lokken aanschouwde, maar er is geen weg meer terug. WEG IS WEG

5 opmerkingen:

Zustertjen zei

Och heden, maar het gaat er om wat JIJ wilt.
Vond dat lange wel mooi overigens.
Wat heeft Moat erover gezegd???

sunseekers zei

@Zustertjen, Moat heeft alleen maar gelachen, heeeeeellll lang

Smitsky zei

Ooooooooooooo, je mooie lange krullen weg? Jeetje, dat vind ik echt lef hebben. Maar net wat Zussie zegt, als jij je er goed bij voelt. Prima toch?

Ennuh, een kort koppie vond ik altijd al mooi bij je staan. Typisch jij he? Gewoon doen..

Hermanus zei

Ik sommeerde ook eens mijn kapster m'n krullen eraf te knippen. Zei ze dat ze alleen hoofdhaar knipt......

AlfanDeek zei

lekker makkelijk, kort haar. Maar laat je het wel weer groeien?
Enne, waar blijven de foto's?