donderdag 22 januari 2009

Goedkoop is Duurkoop


Gisteren eindelijk moat zover gekregen dat hij meeging naar een mooie zaak in Torreviega waar ze heel mooi linnengoed verkopen, genaamd Yorkshire Linen. De mooiste dekbedhoezen voor redelijke prijzen. De uitverkoop helpt een hoop. Ik vind dekbedhoezen met borduursels en pailetten prachtig, maar moat geeft er geen moer om waar hij onderligt, als het maar lekker ligt. Borduursels dat ging nog, maar pailetten ging hem echt te ver. Eindelijk een set gevonden waar wij beiden mee konden leven. Mooi, niet heel mooi, maar gewoon rechttoe rechtaan. De samenstelling is wel lekker, 52% polyester en 48% katoen. Thuisgekomen helemaal in de ban van de nieuwe hoezen, dus bed afgehaald en het nieuwe spul in de wasmachine. Slaapkamer gestoft en gezogen en wachten totdat het gedroogd is en dan:TATATATATA slopen te klein.&^*()_(*&^%$#@$%^&*(&^%$ Wat nu.Ik heb het van alle kanten bekeken, maar ik kan er niets mee. Losse slopen kopen dus, niet zo mooi, maar een dekbedset zonder slopen is helemaal niets. Slopen hebben ze hier alleen maar in Spaanse maten, veel te lang en veel te smal. Nou goedkoop was dus duurkoop, want ik moest gewoon een extra dekbedhoes kopen, om zelf slopen te naaien. Pech alom, de 1 persoons waren allemaal uitverkocht. Eind van het liedje, een nieuwe 2 persoons gekocht. Vandaag de hele dag zitten vogelen en meten om 4 nieuwe slopen te naaien. Het is gelukt, ze zijn klaar, van de resten heb ik ook nog instopstroken aan de hoezen gezet. Ik had beter in Nederland buiten de uitverkoop kunnen kopen. Maar het is wel mooi geworden.

1 opmerking:

Zustertjen zei

k.. met peren is dat dan. Maar je hebt nu een echte custommade dekbedovertrek. Toch zeker niet mis.

hahahahaha

Zeg hoe is het met de wind bij jullie. Al uit jullie jas gewaaid???