woensdag 14 januari 2009

Voorbereiding op de Spaanse zomer



Morgen vlieg ik voor drie dagen naar mijn moedertje, heb er erg veel zin in. De broers en zus zien gaat misschien ook nog wel lukken. In ieder geval ga ik vrijdag lekker zuurkoolstampot eten bij zussie. Moat maakt dat niet voor mij omdat hij dat zelf niet lust. Duhhhhhhhhh. Vandaag moest ik moat zijn haar even bewerken met de tondeuse, want het werd te lang en te warm met fietsen. Vandaag heeft hij dus een petje op. Niet omdat zijn haren te kort zijn, maar omdat de avond temperatuur hier ook nog maar 5 graden is. Ik hoop voor moat dat het morgen net zulk lekker weer is als vandaag anders gaat hij wel veel op Harry Slinger lijken met zo'n petje

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Staat super dat mutsje!!

Zustertjen zei

Enne jij welkom in het kikkerlandje. Nu snap ik waarom het ineens weer wat warmer is geworden.