zondag 4 januari 2009

Terug naar af

Zo de feestdage zitten erop. We hebben het heel gezellig gehad met de lieve vrienden die speciaal voor ons, en de kerst zijn overgekomen. Maar genoeg is genoeg. Getrouwd zijn met een hele goede chefkok, is geweldig, maar op het gebied van gewichtscontrole is het een extra handicap. Alles maar dan ook alles smaakt heerlijk. Tel daarbij op dat ik van twee verschillende kennissen op de camping een blik met toffee's en bonbons had gekregen. Die hebben de kerstdagen niet overleefd, maar waren wel overheerlijk.

Dussssssssssssssssss, terug naar normaal. Drie maaltijden per dag en geen lekkere tussendoortjes, voor het helemaal uit de hand gaat lopen. Ik heb niet op de schaal gestaan, maar weet zeker dat er een paar kilo aan is gekomen tijdens de feestdagen.

Sorry Chinees, sorry Hongaar en andere restauranthouders, ik blijf even thuis OP DIEET

2 opmerkingen:

Smitsky zei

Strak plan! Moet wel zeggen dat ik niet ben aangekomen..(hoe zou dat nou komen ;))

Zustertjen zei

Onze kilootjes waren :

3 voor hubbie en 2 voor mij.

Smitsky:

wel een erg rigoreus om zo je kilootjes te laten verdwijnen.