vrijdag 9 januari 2009

Op mijn bek gevallen

[gadget]www.krabbelaars.eu

Vanmorgen zouden moat en ik even naar Elche gaan, naar de mediamarkt. Ik moest een nieuwe ladyshave hebben omdat de shag onder mijn armen bijna mijn mouwen uit groeide,(beetje overdreven). Afgelopen week was ik al op pad geweest om zo'n stom ding te kopen, maar kon niet slagen. In Alicante hadden ze alleen maar van die epileerdingen. Lijkt me dus helemaal niks, als je haren onder je armen vandaan worden getrokken. Ik vind epileren van de wenkbrauwen al zeer doen, dus laat staan dat ik onder mijn armen moet gaan plukken, dus naar Elche. Moat had een beetje haast, want die wilde weer op tijd thuis zijn om brood te maken. Ik loop dus een beetje gejaagd richting parkeerterrein, Op de hoek, waar ze vorig seizoen het asfalt hebben opgebroken wegens verstopping van een afvoer, en de boel weer hebben gesloten met cement, gleed ik dus NIET gratieus op mijn bek over het cement. Gladde schoenen en een beetje water op het cement is geen goede combinatie. Gevolg: blauwe elleboog, zere heup, gedraaide enkel, maar voor de rest gaat het goed. Gelukkig heeft niemand het gezien, dus mijn ego is nog heel.

Oja, ik heb wel een nieuwe ladyshave

4 opmerkingen:

Smitsky zei

ook een brilletje nodig?? Niet gevloekt?

sunseekers zei

@ Smitsky, ik heb al een brilletje, nee ik heb niet gevloekt, misschien nieuwe schoenen nodig hahahahaha

Zustertjen zei

Als je maar een reden hebt om weer wat nieuws te kopen. whahahahaha. Zijn het geen muizen dan is het wel asfalt.

Anoniem zei

Ook een manier van ontharen. Gewoon lekker over de weg schuren.
Maar gaat het al weer beter.