dinsdag 6 januari 2009

Verbrassen



Sinds onze aankomst in September, zijn mijn vriendin Linda en ik naar de veiling geweest. We verzamelen allerlei rommel, die mensen op de camping niet meer willen hebben en die dat vrijwillig aan ons afstaan. Op woensdag gaan Linda en ik dan naar de veiling.
We leggen de spullen in voor 0,50 cent en we zien wel waar het schip strand.

Nu staat onze teller op ruim 200 euro. Dus wordt het de hoogste tijd om ons geld op te gaan maken. Morgen begint hier de grote Rebaja (uitverkoop) waar wij dus bij willen zijn. Ik heb mezelf een nieuwe ladyshave beloofd, want de shag onder mijn armen moet weg.(de oude is helaas gestopt na 20 jaar)Ook moet ik een nieuwe dagcreme aanschaffen. We gaan uiteraard lekker eten met z'n tweetjes, en dan zal de poen wel op zijn, en zo niet verzin ik nog wel iets, maar opkomen zal het wel.

Geen opmerkingen: