maandag 19 januari 2009

Weer terug op Honk

Zo, de drie daagse zit er weer op. Gelukkig wel. Het was best gezellig, maar Mams wordt oud, echt oud. Ze vergeet dingen en ze benadert de verschillende dingen op verschillende manieren, wat duidelijk niet mijn manieren zijn. Ben vrijdag wel gezellig wezen lunchen bij mijn jongste broer en s'avonds wezen stampotten bij oudere zus, Zaterdag boodschappen gedaan en schaatsen gekeken, zaterdagavond heel spiritueel naar de katholieke kerk geweest, daar was ik al jaren niet geweest, ik weet nu ook weer waarom. Zondag uitgeslapen en weer naar het schaatsen gekeken en om drie uur heeft zus me weer naar schiphol gebracht. s'avonds om 8 uur geland in Alicante en om 9 uur weer home sweet home. Vandaag visite gehad van oudste zus en lekker met haar naar de sauna geweest. Zo heb ik in vier dagen meer met de familie gepraat dan dat we dat met de kerst zouden hebben gedaan. Ik heb alleen mijn oudste broer gemist, maar voor de rest heb ik ze allemaal gesproken. Ben wel weer blij dat ik weer bij mien moat in Spanje ben.

3 opmerkingen:

Zustertjen zei

schaatsen kijken kun je toch ook gewoon in Spanje doen?

sunseekers zei

@ gelukkig voor mij kon dat ook in Holland, anders had het nog langer geduurd

Smitsky zei

Ja he, home sweet home, lekker weer bij je moat! Je moeder is dus ook al net als die van ons aan het worden..hmpffff