vrijdag 23 oktober 2009

Dus toch

Vanmorgen na het lopen van 7 lange kilometers, had ik grootse plannen om kaarten te gaan maken, ik moet de bestellingen binnen 4 weken afleveren en ik heb er nog niet genoeg klaar. Dus dacht ik: douchen en aan de slag. Toen kwam de overbuurvrouw vragen of ik zin had om mee te gaan naar de markt in Torreviega, zoja, had ik precies 10 minuten om te douchen om te kleden en aan te treden bij de auto. Na het douchen doe ik dus de kledingkast open om een leuk topje te pakken ennnnnnnnnnnnnnnnn kijkt mij het muisje aan. Ik sta te trillen op mijn benen, ben niet echt bang maar als hij mij midden in mijn giechel aankijkt wordt het toch anders. Maargoed geen tijd, ik heb nog maar drie minuten om bij de auto te komen. Kast leeggetrokken en alles op de grond laten liggen. Heerlijk naar de markt geweest en een mooie witte broek gescoord. Toen ik weer thuis kwam, gelijk naar de receptie gelopen en gevraagd of er gif leergelegd kon worden en weer naar de tent gelopen. Jammer, alles lag nog op de plaats waar ik het had neergegooid. Moat was inmiddels ook thuis en stond mij al grinnekend op te wachten. De muis heeft een heerlijk nestje gebouwd in mijn op 1 na leukste truitje en heeft twee andere shirtjes gebruikt om het nest aantrekkelijk te maken. Vorig seizoen drie truitjes naar de kl...n en nu weer. Toch maar een kat aanschaffen????

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

Heeeeeeeeeeeel goed plan, vind je ook niet Moat?

Smitsky zei

Yep, een kat... De enige optie..

Dus moat ;)