dinsdag 20 oktober 2009

We hebben een loge


Sinds twee dagen vind ik in de voortent weer de nodige visitekaartjes. Ik zit met gespitste oren in de voortent en de werkmensen van de camping hebben hem een waar feestmaal voorgeschoteld, waar hij/zij heerlijk van heeft gesmuld.
In normale omstandigheden kan ik van mezelf zeggen dat ik best een gastvrije vrouw ben.
Maar om nou een muis als huisdier te gaan houden, dat gaat mij een beetje ver.
Eigenlijk is het moat zijn schuld want van hem mag ik geen poes als huisdier.Volgens moat lopen er al genoeg katten op de camping, maar waarom hebben wij dan last van een muis??? Ik heb hem/haar vandaag nog niet gehoord, dus misschien is hij/zij al in de muizenhemel. Laten we dat maar hopen anders moet ik straks weer nieuwe kleren kopen omdat muisje in mijn truitjes heeft zitten bijten Brrrrr

2 opmerkingen:

Zustertjen zei

Och, shoppen is toch helemaal geen vervelend tijdverdrijf????

Buurmeisje zei

Inderdaad, shoppen, daar is niets mis mee :P
Muisjes kunnen heel lief zijn hoor!